EUROCARGO: SZERETI A VÁROST.
Az EUROCARGO a tökéletes jármű a háztól-házig szállításhoz, a városszerte végzett küldetésekhez és bármely más városközponti munkához. Ideális fülkeszélességének (2,1 m), nagy kormányszögének (52 fok) és kategóriájában alacsony fordulási körének (a 2790 mm-es tengelytávú változatnál alig 11 méter) köszönhetően kiválóan alkalmas városi feladatok elvégzésére.
MAGAS SZINTŰ KÉNYELEM ÉS ERGONÓMIA.
A kormányon található kezelőszervek lehetővé teszik a vezető számára, hogy teljes biztonságban használja a rádiót és a telefont. A jármű ergonomikusabb kezelőszervekkel is rendelkezik a klímaberendezéshez, a lámpákhoz és az automata/automata sebességváltóhoz. Mindennek megvan a maga helye, karnyújtásnyira: sok tárolórekesz található benne tárgyak és dokumentumok tárolására, speciális rekeszek a kártyák számára és egy akasztósín a fülke hátsó falán.
A vezetőoldali konzolon két praktikus palacktartó, egy 12 V-os csatlakozó és egy sűrített levegős csatlakozóaljzat található.
A fülke belseje elektromosan összehegesztett anyagból készült szövet huzattal borított ülésekkel van szerelve; opcionálisan elérhető egy „nagy komfortú” légrugós vezetőülés is, teljesen állítható háttámlával, állítható magasságú biztonsági övvel, kettős sűrűségű kárpitozással és szellőztetéssel. Az összes légrugós üléshez külön rendelhető kartámasz.
A sík műszerfalnak és a motorsátor kompakt méreteinek köszönhetően a vezető könnyedén elhagyhatja a járművet a fülke bármelyik oldaláról.
BIZTONSÁG: A MEGELŐZÉS FONTOSSÁGA
A robusztusság és a passzív biztonság mellett az EUROCARGO védi a vezetőt és a rakományt a következőknek köszönhetően:
NAGYOBB RUGALMASSÁG, ALACSONYABB ÜZEMANYAG-FOGYASZTÁS ÉS FENNTARTHATÓSÁG
Az EUROCARGO motorjai a Tector 5 négyhengeres 4,5 literes és a Tector 7 hathengeres 6,7 literes dízelmotorok. A paletta hét teljesítményszintet tartalmaz 160 és 320 LE között, 1100 Nm maximális nyomatékkal, kiegészítve a 750 Nm nyomatékot és 204 LE-t biztosító CNG gázmotorral. Ezek a motorok 6 vagy 9 fokozatú kézi sebességváltóval, 6 vagy 12 fokozatú automata sebességváltóval párosulnak.
Az exkluzív IVECO HI-SCR utókezelő rendszer könnyű és hatékony, és kiküszöböli a regeneráció miatti leállásokat.
Ezen túlmenően az EUROCARGO Natural Power különösen otthonosan mozog a nagyvárosokban – alacsony károsanyag-kibocsátása miatt korlátozott forgalmú zónákban is közlekedhet, csendes működése (5 dB-lel halkabb, mint a dízel) pedig tökéletessé teszi az éjszakai munkához.
MUNKATÁRS, AKIBEN BÍZHAT
Az EUROCARGO megbízhatósága és robusztussága miatt vonzza az ügyfeleket: ez két olyan tulajdonság, amely a nehéz fuvarozásból eredő alváz kialakításból adódik. Úgy tervezték, hogy tartós legyen, és ellenálljon a nagy igénybevételnek (pl. kiegyensúlyozatlan terhelés vagy hirtelen irányváltás).
Bármilyen típusú küldetéshez való alkalmazkodáshoz az EUROCARGO számos különféle felfüggesztési megoldást kínál: parabolikus, fél-elliptikus laprugókat és légrugózást. A légrugózást ECAS (Electronic Controlled Air Suspension) rendszer vezérli, amely a terhelési szinttől függetlenül garantálja a jármű állandó helyzetét.
Az első és hátsó tengely, valamint a fékrendszer garantálja, hogy a mechanikai jellemzők idővel megbízhatóak maradjanak. A fékrendszer léghidraulikus a 7,5-10 tonnás tartományban, teljes levegős a 11-18 tonnás tartományban. Minden 4x2-es változat alapfelszereltségként tárcsafékkel van felszerelve.
SOKOLDALÚSÁG
A szállítástól az építkezésig, a hűtött szállítástól a városi szolgáltatásokig az EUROCARGO a legsokoldalúbb jármű a kategóriájában, és könnyen felépítményezhető. A nagy teherbírású acélból készült alvázkeret 4265 és 10175 mm közötti felépítmény-hosszúsághoz ideális; az oldalsó elemek teljes hosszukban párhuzamosak, és eleve úgy vannak kialakítva, hogy egyszerűsítsék a felépítmény felszerelését.
Az Eurocargo három különböző fülketípust kínál minden munkakör követelményeinek kielégítésére: nappali fülke, hálófülke és duplafülke.
Összességében az EUROCARGO 11.000 féle gyári változatban érhető el, termékváltozatainak kombinációjából adódóan: kétféle hajtás, 14 össztömeg és 7 teljesítményszint, 12 féle sebességváltó, 15 tengelytáv és háromféle, kéttetős fülke – kiegészülve a felfüggesztések, tengelyáttételek, tengelykialakítások és mellékhajtások széles skálájával (1100 Nm-ig).